Nå ud til din målgruppe og skab resultater med succesplatformen TikTok
TikTok er først og fremmest en underholdningsplatform med korte, sjove, kreative og positive videoer.
Det er stedet du søger hen for at udforske og blive underholdt. Den effektfulde algoritme lærer hurtigt, hvad du elsker at se, og giver dig mere at det indhold. Netop det gør, at TikTok adskiller sig fra andre platforme som Instagram.
Du kan nå din målgruppe på TikTok med forskellige annoncetyper på platformen. Du bestemmer, hvordan og hvor dine annoncer skal vises.
De mange forskellige placeringsvalgmuligheder gør, at du netop kan vælge den, der får din annonce til at optræde på den mest naturlige måde på platformen.
Det er netop det autentiske udtryk og det naturlige flow, der gør, at dine TikTok-annoncer i højere grad bliver set af brugerne, da de indgår som en del af det samlede indhold.
Annonceformatet og placeringen er altså med til at skabe flere konverteringerog øge brandkendskabet.
Herunder kan du læse mere om de forskellige annonceformater, men vil du vide endnu mere om, hvordan Plutonic Media kan hjælpe som TikTok-bureau, kan du læse mere om her.
Denne type annonce bliver vist i fuld skærm på ”For You”-sektionen under TikToks homepage. Ved at benytte denne mulighed, vil din annonce indgå som en naturlig del af brugernes feed, da den vil blende ind med resten af indholdet.
In-Feed-Ads er en god måde at øge brugernes engagement med forskellige typer af annoncer, sjove som informative, fordi brugerne her har mulighed for at like, kommentere, dele og generelt interagere med videoerne.
Den bedste måde at nå ud til en enorm målgruppe og skabe brandkendskab på, er ved at bruge TopView-annoncer. Her fanger du nemlig brugernes opmærksom så snart de åbner TikTok.
Videoen kan være alt mellem 5-60 sekunder lang, og vil blive vist i 24 timer.
Det er altså en god måde at introducere dit brand, produkt eller service på, da brugerne ikke kan undgå at se din annonce.
En god måde at inddrage din målgruppe, og sprede kendskabet til dit brand på, er gennem brugernes kreativitet.
Du starter en challenge med fokus på dit brand eller produkt, og her er pointen så, at du udfordrer brugerne til at lave deres egen video, hvor de udfører samme challenge, som de efterfølgende kan dele med brug af et hashtag, som du har kreeret i samme forbindelse.
Denne type annonce vil kunne findes i ”Discover Page”-sektionen på appen.
Annoncen her er en anden måde at interagere med din målgruppe på, hvor de samtidig har mulighed for at være kreative i forbindelse med dit brand.
Her opretter du dine egne brand-filtre, som brugerne kan bruge i deres egne videoer, hvilket er en anderledes men effektiv måde at skabe brandkendskab og engagement på.
Branded effects vil dukke op ved videooprettelser.
Indholdet, må siges at være nøgleordet, når det kommer til TikTok.
Indholdet er autentisk, nyskabende og kreativt, og adskiller sig fra alt det, du tidligere har set.
Dit indhold og den kreative del er derfor også vigtigere end nogensinde før, hvis du skal adskille dig fra dine konkurrenter og vinde kampen om kunderne.
Plutonic Media, har som TikTok-bureau, derfor samlet alle vores Best Practices til at skabe uimodståelige annoncer hvér gang.
Udfyld formularen herunder, og få tilsendt e-bogen gratis.
#1
Disrupt din egen marketing og nå ud til din målgruppe på en alternativ måde.
#2
Fang målgruppens interesse med underholdning frem for klassiske annoncer.
Hiv ny trafik ind til din side til en lav pris.
#3
Med os som din bedre halvdel kommer du til at mestre de vigtigste kanaler inden for annoncering på TikTok.
#4
Styrk dit brand med personligt indhold, der bliver husket.
Pia Mortensen
En oprigtig og dygtig partner!
Mit team på Plutonic er ikke et bureau der i armlængde hjælper med min digitale markedsføring - det er et rigtigt team, som om de var en del af August Sandgren. Udover fantastisk sparring og dygtige medarbejdere, mærker jeg også en oprigtig interesse for opgaven og en ærekærhed der er sjælden. Jeg kan kun varmt anbefale Plutonic som digital sparringspartner!
Opslået på
Phillip Mundt
Jeg kan varmt anbefale Plutonic Media
Jeg kan varmt anbefale Plutonic Media. DreamBalloon har i et flerårigt samarbejde oplevet en flot og konsistent udvikling af vores digitale markedsføring og med rigtig gode resultater. Folkene bag teamet er vakse, dygtige og hjælpsomme og har en super forretningsmodel, vi er rigtig trygge ved.
Opslået på
Rasmus Baunsgaard
Markedsføring i verdensklasse
Vi er super glade for vores samarbejde med Plutonic Media. Vi har tydeligt kunne mærke en forskel på vores markedsføring efter de er kommet på. I dag hjælper de os med lead generering og B2B markedsføring via Google og sociale medier.
Opslået på